سئو پزشکی چالشهای YMYL و راهحلها

سئو سایت پزشکی: نبض سایت خود را به دست بگیرید!

به‌طور مداوم محتوای خود را به‌روزرسانی کنید و از لینک‌های اسپم یا بیش‌ازحد وابسته دوری کنید. از انواع مختلف محتوا، مانند بصری، صوتی و نوشتاری، برای پوشش کامل موضوعات استفاده کنید. این سیگنال ها در واقع همان صحبت های روزمره کاربران در مورد برند، لایک، کامنت و اشتراک گذاری محتوای شماست. همانطور که در ابتدای مقاله با وام گیری از کتاب “همه دروغ می گویند” اشاره کردیم، درصد بالایی از مردم بخصوص به هنگام مشاهده علائم بیماری های خود یا از سر کنجکاوی، در گوگل جستجو می کنند. همچنین اگر تمام مواردی که پیش از این گفتیم را رعایت نمایید، به احتمال خیلی زیاد کاربر وارد سایت شما نیز می شود و در صورت مشاهده نمونه کارها و رضایت سایر بیماران، حتی احتمال مراجعه کردن به شما نیز وجود دارد. جلوتر که درباره الگوریتم ها و مفاهیمی مثل YMYL و E-A-T صحبت کنیم، متوجه می شوید که سئو تمامی این وبسایت ها، تا حدودی همانند یکدیگر بوده و چالش های خاص خود را دارد.

ثبت‌نام رایگان در گوگل مپ و لیست کردن مطب یا مرکز درمانی در دایرکتوری‌های محلی، از جمله اقداماتی است که به بهبود رتبه‌بندی سئوی محلی کمک می‌کند. با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید شهرت و اعتبار کسب‌وکار پزشکی خود را افزایش دهید. به دلیل اهمیت تاثیرگذاری محتوای سایت‌های پزشکی بر سلامت انسان‌ها، گوگل نسبت به سایت‌های پزشکی سخت‌گیرتر از سایت‌های دیگر است و روش‌های سئو این سایت‌ها تفاوت‌هایی با دیگر سایت‌ها دارد. متاوب با تجربه چندین ساله در زمینه سئو سایت های پزشکی و همچنین با دانش به‌روز و تیمی کاربلد، این مسیر را هموار می‌سازد و روند سئو را برای سایت شما در سریع‌ترین زمان به نتیجه می‌رساند. با توجه به تخصصی بودن سئو وب سایت پزشکی تیم ما پس از بررسی و نیازسنجی دقیق، هزینه‌ی سئو را اعلام می‌کند.

فارغ از بحث سئو قبل از آن که هر کاری را بخواهید شروع کنید لازم است تا برای آن استراتژی مناسب را بچینید. برای این کار باید از چه مسیری و با چه وسیله ای حرکت کنید؟ این دست از سوالات باعث می شود تا استراتژی مناسب برای این کار را تعیین کنید. یکی از این الگوریتم ها YMYL نام دارد که مخفف Your Money Your Life است. این الگوریتم بیشتر در سایت های حوزه پزشکی و مالی مورد استفاده است. محتوای خود را به‌گونه‌ای تولید کنید که به دلیل منحصر‌به‌فردبودن و جامعیت خود، بیشتر دیده شود.

این طوری، کاربر و مخاطب سایت شما، می‌تونه بین صفحات مختلف جابه‌جا بشه و البته جستجو برای موتورهایی مثل گوگل هم راحت‌تر میشه و قطعا روی رتبه سایت شما تاثیر مثبت خیلی خوبی میذاره. تولید محتوای مفید، مرتبط و حرفه ای می تواند به سئو وب سایت شما کمک قابل توجهی نماید. استفاده از کلمات کلیدی دقیق و مرتبط، محتوای علمی و معتبر، مقالات آموزشی معتبر، محتوا های ویدئویی تاثیرگذار می تواند به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کند. علاوه بر تولید محتوای مفید، به طور مرتب باید محتوای سایت شما به روز رسانی شود. وظایف رایج مرتبط با استراتژی سئو سایت پزشکی شامل ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت در اطراف کلمات کلیدی خاص و همچنین ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و حضور سئوی محلی است. اگرچه داشتن یک وب سایت حرفه ای پزشکی و تولید محتوای مناسب، می تواند تا حدی به جذب بیشتر مشتریان و بیماران کمک کند؛ اما رتبه بندی برتر در موتورهای جستجو به ویژه گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد.

به عنوان مثال هزینه سئو برای سایتی با کلمات کلیدی با درجه سختی آسان و متوسط که در حال حاضر در صفحه 2 و 3 گوگل قرار دارد نسبت به سایت تازه کار در حوزه عمل بینی زمین تا آسمان تفاوت دارد. سئو سایت های پزشکی اهمیت بسیار زیادی برای افزایش تعداد بیماران دارد. به خصوص اگر پزشک تازه کاری هستید و هنوز به اندازه کافی مشهور نیستید، حتماً باید از سایت های سئو شده کمک بگیرید. یکی از چالش‌های خیلی مهمی که توی خدمات سئو سایت‌های پزشکی باهاش مواجه میشید، اینه که سئوی پزشکی تحت سلطه چند تا برند خاصه! برای این‌که بتونید به این محدودیت غلبه کنید، اولین راهی که پیش روتون قرار داره، اینه که روی کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارن تمرکز کنید. رسیدن به سه رتبه اول گوگل، توی این کلمات کلیدی اصلا کار سختی نیست و شما می‌تونید خیلی سریع این رتبه‌ها رو به دست بیاورید.

علاوه بر لینک دادن به صفحات خارجی، باید به صفحات داخلی وب سایت خود نیز لینک دهید. این به بهبود ناوبری وب سایت شما کمک می کند و یافتن اطلاعات و خدمات پزشکی مورد نظر کاربران را آسان تر می کند. زیرا هر بیمارستان و کلینیک در سازمان شما باید نمایه «Google برای کسب و کار من» خود را داشته باشد. این شیوه دیگری است که شما می توانید با بیماران بالقوه درگیر شوید در حالی که برای وب سایت خود ایجاد قدرت می کنید. «Google برای کسب و کار من» به شما این امکان را می دهد تا اعتبار سایت پزشکی خود را آسان تر ارتقا دهید و نشان دهید که مشتریان چقدر از خدمات شما راضی هستند. آژانس های دیجیتال زیادی وجود دارند که در سئو سایت پزشکی تخصص دارند، و حتی برخی از آنها قبل از شروع به کار ارزیابی رایگان ارائه می دهند.

هزینه سئو وب سایت پزشکی با توجه به استراتژی هایی که برای شما مد نظر گرفته می‌شود مشخص خواهد شد. عنوان، یکی از مهم ترین عوامل برای سئو سایت های پزشکی شناخته می شود. زیرا هر کسی بعد از جستجو کردن درباره موضوع مورد نظر خود و وارد شدن به صفحه گوگل، در ابتدا عنوان مقاله های مختلف را مشاهده می کند. عنوان شما باید آنقدر جذاب و گیرا باشد که کاربر در میان سایت های رقبا، روی سایت شما کلیک کند. زمانی که شما سایتی در بستر گوگل راه اندازی می کنید، باید در آن تولید محتوای با کیفیت داشته باشید. در این محتواها باید اطلاعات کاملی مربوط به نحوه عملکرد خود ارائه دهید و همچنین با زبان شیوا و گیرا، بیماران را به سمت خود جذب کنید.

صرف نظر از اندازه و تخصص پزشکی شما، این نکات سئو سطح بالایی از دید بازار محلی را فراهم می کند و نتیجه شما را بهبود می بخشد. اگر می‌خواهید شبکه گسترده‌ای ایجاد کنید، و ایده خوبی از آنچه یک علامت معمولاً نشان می‌دهد دارید، تمرکز روی کلمات مترادف نیز می‌تواند مفید باشد. شما می‌دانید که سرمایه‌گذاری در بازاریابی فعالیت‌تان مهم است، اما اشکال سنتی تبلیغات می‌تواند تشخیص اینکه آیا کاری که انجام می‌دهید کارآمد است یا خیر، دشوار می‌کند. می‌دانید که خدماتی را ارائه می‌دهید که می‌تواند به سود بازار هدف شما باشد، اما اگر بیماران بالقوه شما هنگام جستجوی خدمات شما، مطب شما را نبینند، برقراری ارتباط با شما برای آنها دشوار است. گوگل استاندارد بسیار بالاتری را در صفحات وب پزشکی نسبت به سایر صنایع قرار می دهد.

کاهش هزینه‌ها در مقایسه با تبلیغات سنتی و پایدارتر بودن نتایج، از دیگر مزایای سئو است. با جذب بازدیدکنندگان هدفمند و ارائه محتوای مفید، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به بیماران واقعی افزایش می‌یابد. بدون شک مهمترین عامل برای بالا آمدن سایت در گوگل، رعایت قوانین مربوط به کلمه کلیدی یا کلید واژه است. طبیعتاً در سایت های پزشکی باید کلمه های کلیدی مرتبط با همین حوزه انتخاب شوند. به خصوص اگر در زمینه خاصی مشغول به فعالیت هستید و تخصص دارید، کلمات کلیدی شما باید مرتبط با همین حوزه کاری شما باشند.

این مطابق با بهترین شیوه های Google برای ایجاد محتوای مفید و اول از همه مردم است. موتور جستجو به پزشکی و مراقبت های بهداشتی به عنوان یکی از موضوعات "پول شما یا زندگی شما" اشاره می کند، به این معنی که آنها باید توسط پزشکان متخصص بررسی و تایید شوند. حتی اگر محتوای وب سایت پزشکی شما هرگز نباید جایگزین توصیه های پزشکی باشد، این به مردم اجازه می دهد اطلاعاتی که ارائه می کنید از نظر پزشکی دقیق باشند. باید روی کلمات و عبارت هایی تمرکز کنید که بیماران در گوگل جستجو میکنند. مانند هر وب سایت دیگری که انتخاب کلمات کلیدی در آن مهم است، برای سئو سایت پزشکی هم این مسئله اهمیت زیادی دارد.

این دو با یکدیگر کار می‌کنند تا مطمئن شوند که محتوای ارائه‌شده هم از نظر کیفیت و هم از نظر تخصص قابل‌اعتماد است. استفاده نادرست از وب سایت تقریبا غیرممکن است، و به سختی هیچ منحنی یادگیری برای کاربران جدید وجود دارد. وقتی از یک وب سایت بصری استفاده می کنید ، دقیقا می دانید چه کاری باید انجام دهید. از این نظر ، طراحی نامرئی است زیرا شما هرگز مجبور نیستید برای فکر کردن در مورد آنچه که باید روی آن کلیک کنید ، متوقف شوید. برخی از راه هایی که بیماران شما به دنبال پاسخ در مورد سوالات پزشکی خود هستند. مشورت کردن با پزشکان و بیماران راضی از درمان می تواند به شما در مورد نحوه بیان سؤالاتی که داشتند به شما بگوید.

در این مقاله به بهترین ایده های تولید محتوا در سوشال مدیا، انواع سوشال مدیا و اهمیت تولید محتوا در سوشال مدیا اشاره کردیم. من نکات ارزشمندی را در اختیار شما گذاشتم، نکاتی که بعضا حاصل تجربه من از پروژه های عملی سئو پزشکی بوده است. گوگل اعتقاد دارد اگر سایت شما در حوزه YMYL قرار می گیرد و با امنیت و سلامت و پول مردم در ارتباط هستید، باید E-A-T بالایی داشته باشید تا شانس حضور در رتبه 1 را کسب کنید. بگذارید تخصصی تر بگویم، گوگل مفهومی تحت عنوان YMYL مطرح کرده است که تمامی این نوع وبسایت ها را پوشش می دهد. هنگامی که صحبت از سایت پزشکی می شود، عده ای مجله های پزشکی را در ذهن خود تصور می کنند و عده ای دیگر سایت های شخصی پزشکان را. برای مثال، اطلاعات مربوط به قوانین مالیاتی یا روش‌های درمانی باید همواره جدید و معتبر باشد.

هر چقدر هم که روی کلمات و عبارات مختلف برای بهبود سئو سایت پزشکی کار کنید، اگر نتوانید یک وب سایت حرفه ای و با رابط کاربری خوب بسازید نمی توانید افراد بیشتری را جذب سایت کنید. سئو وب سایت پزشکی با تعداد بیمارانی که این روزها پزشکان خود را پیدا می کنند و به دنبال جستجوی اطلاعات سلامتی خودشان هستند، کاملا هماهنگ است. بدون سئو فرصت های زیادی را برای جذب بیمارانی که به دنبال خدمات شما هستند را از دست می دهد. این بدان معنا نیست که دیگر بیماران به صورت حضوری به مطب یا کلینیک شما مراجعه نمی کنند. بلکه بدین معنا است که بیشتر مشتریان از منابع آنلاین برای پیدا کردن بهترین مرکز هستند.

به عنوان مثال، می توانید درباره نحوه جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در حوزه تخصص خود، مطالب مختلفی را در سایت بارگزاری کنید. به عبارت دیگر، بیماران باید علاوه بر جذب به کار شما، نیازهای خود را در سایت شما برطرف کنند. البته توجه کنید که بهتر است قبل از پیاده سازی این موارد، حتما با یک متخصص سئو مشورت کنید. چرا که صرفا خواندن کتابی درباره جنگ، شما را تبدیل به یک جنگجو حرفه ای نمی کند! شما باید در رکاب یک جنگجو حرفه ای، شمشیر بزنید تا حرفه ای شوید و یا اینکه کلا مدیریت جنگ را به او بسپارید.

اینجاست که تفاوت اصلی بازاریابی محتوایی با مقالات با کیفیت و معتبر پزشکی با تبلیغات گسترده مشخص می شود. البته این موضوع فقط به سایت های پزشکی ختم نمی شود و وبسایت های حوزه مالی، سلامتی و امنیتی را هم دربر می گیرد. 4- گوگل، مجموعه‌ای از قوانین رو داره که خیلی سخت‌گیری روی نحوه اشتراک‌گذاری اطلاعات پزشکی اعمال می‌کنه و به خاطر همین، سئوکارا معمولا توی این موضوع با مشکلات جدی روبه‌رو میشن. 1- اولین چالشتون اینه که کلمات کلیدی مهم، پرکاربرد و محبوب بین کاربرا، همیشه تحت سلطه یه سری از برندهای بین‌المللی و معروفه. از خدمات متمایز شرکت رهنما سئو همین بس که سئو را طبق نیاز مخاطب و اصول استاندارد موتور جستجو انجام می دهد و چنین سئویی نیز پایدار است و به مدت طولانی سایت مربوطه را در جایگاه اول موتور جستجو نگه می دارد. ما یک آژانس دیجتال مارکتینگ هستیم که منحصرا در حوزه پزشکی فعالیت می کنیم.

همچنین میتوانید کلمه کلیدی خود را در تگ alt تصاویر قرار دهید تا محتوای شما در جستجوی تصاویر گوگل نیز ظاهر شود. گوگل برای سایت های پزشکی موارد فنی و نکات زیادی را تحت نظر قرار میدهد و برای رتبه بندی از آن ها استفاده میکند. به همین دلیل است که شاید وب سایت های بسیاری را با کلمات کلیدی یکسان در گوگل مشاهده کنید، اما رتبه آن ها بسیار با یکدیگر متفاوت باشد. این هزینه‌ها شامل تولید محتوای جدید، به‌روزرسانی محتواهای موجود، بررسی و تحلیل منظم عملکرد سایت، و اعمال تغییرات لازم بر اساس نتایج تحلیل می‌شود. همچنین، ایجاد و به‌روزرسانی بک‌لینک‌ها، مدیریت پروفایل‌های اجتماعی، و بهبود تجربه کاربری نیز جزو هزینه‌های مداوم است که برای حفظ و بهبود رتبه سایت ضروری است. این روش‌ها هزینه‌های بازاریابی را نیز کاهش می‌دهند، زیرا نسبت به تبلیغات سنتی مانند چاپ یا تلویزیون، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

تصاویر همچنین به سئوی مراقبت های پزشکی کمک می کنند، زیرا می توانند با کلمات کلیدی بهینه شوند و به صورت استراتژیک قرار بگیرند تا محتوا را جذاب تر کند یا نرخ کلیک را افزایش دهد. وقتی بیماران جدید تصاویر قوی می بینند ، خیلی بیشتر از متن به تنهایی درگیر می شوند. این نحوه ارجاع گوگل به صفحات وب و محتوایی است که به طور بالقوه تأثیر منفی بر کیفیت زندگی یا امور مالی افراد دارند. این وب سایت ها از انواعی هستند که نیاز به اعتماد و اقتدار بالایی دارند. به عنوان مثال می توان به وب سایت هایی اشاره کرد که مشاوره پزشکی، مالی یا حقوقی ارائه می دهند. این در مورد اطمینان از این است که وب سایت پزشکی شما برای تمام جنبه های تجربه کاربر بهینه شده است، به خصوص زمانی که صحبت از سئو در سایت برای اقدامات پزشکی می شود.

اگه موضوع سایتتون رو توی این سایت جستجو کنید، می‌تونید یه تعداد شمای مناسب برای سایت‌های پزشکی پیدا کنید که ازشون ایده بگیرید. 5- در نهایت، کسب‌وکارهایی که توی حوزه پزشکی فعالیت می‌کنن، بیشتر اوقات کنار سئو، نیاز دارن که بازاریابی همزمانی روی بیماران، مشاغل و پزشک‌ها داشته باشن. بعضی از پزشکان تصور می کنند که اگر از تبلیغات کلیکی یعنی پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنند برای آن ها کفایت می کند. بهتر است بدانید که این مدل از تبلیغات برای کوتاه مدت جوابگو می باشند اما در دراز مدت نتیجه خوبی را از آن دریافت نمی کنید. ما با استفاده از ابزار های تحلیلی ،یک تحلیل جامع از زیرساخت های وب سایت شما انجام می دهیم.

در جایی که رسیدن به صفحات اول در حوزه تخصص پزشکان ستون فقرات، بسیار کم‌تر است. محتوای تولید شده شما هرچقدر هم که خوب، به روز و کاربردی باشد تا زمانی که سرعت لود شدن سایت شما کند باشد، دردی از کاربر دوا نمی کند. یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در سایت ها و خصوصا سایت های پزشکی بهینه سازی سرعت لود سایت است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. شاید در نگاه اول این طور به نظر بیاید که سئوی سایت پزشکی تفاوتی با سئوی یک سایت فروشگاهی و خدماتی ندارد. فرآیند سئو به طور کلی بدین شکل است که شما ابتدا با توجه به استراتژی خود اقدام به تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) کرده و پس از آن اقدام به آمده سازی محتوا برای کلمات خود می کنید. پس از آماده شدن محتوا، آن ها را سئو کرده و داخل سایت خود قرار می دهید و با گذشت زمان اقدام به بروزرسانی آن می کنید.

با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، ما به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات‌مان در Clinic Developer روی سئو سایت پزشکی تمرکز کرده‌ایم. اطلاعاتی که از آن‌ها به دست می‌آورید بسیار ارزشمند و قابل اعتماد خواهد بود. اگر از افراد غیرمتخصص برای تولید محتوا استفاده کنید، ممکن است محتوایتان به اندازۀ کافی تخصصی نباشد. دلیل تأثیرگذاری بیشتر الگوریتم YMYL روی برخی از سایت‌ها، اهمیت حیاتی اطلاعات ارائه‌شده در آن‌هاست. تصمیماتی که کاربران براساس محتوای این سایت‌ها می‌گیرند، از انتخاب پزشک گرفته تا سرمایه‌گذاری یا حتی تصمیم‌گیری‌های سیاسی، تأثیری عمیق بر زندگی آن‌ها دارد.

ما برای هر تخصصی که دارید و در هر کجای ایران و جهان هستید برنامهٔ ویژه‌ای داریم. زیرا در بین تمام حوزه‌هایی که به خدمات وب‌سایت احتیاج دارند، شما را انتخـــاب کــرده‌ایم. مــــا تنــهــا آژانـــس تمام‌خدمت دیجیتال مارکتینگ پزشکی در ایران هستیم. بی شک مهم ترین و حساس ترین بخش از سئو در تمامی زمینه ها تحقیق کلمه کلیدی است. به طور خلاصه اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم تحقیق کلمه کلیدی فرآیندی است که در طی آن متوجه می شویم کاربری که مخاطب هدف ما است چه کلماتی را در موتور جست و جوی گوگل سرچ می کند. با تمرکز بر تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن، نه‌تنها در نتایج جست‌وجو بالاتر می‌روید، بلکه اعتماد پایدار مخاطبان را نیز به دست می‌آورید.

این یعنی به اهمیت سئو پی برده‌اند و می‌دانند غفلت از سئو، به معنای جا ماندن از رقابت است.صفحات برتر نتایج گوگل، به خودی خود عمر مستمر و پایدار ندارند. ترافیک در گوگل شدید است و عنوان‌ها و رتبه‌ها مدام درحال جابه‌جایی است. سئو پزشکی از تکنیک ها و استراتژی های خاصی استفاده می کند تا رتبه وب سایت شما را در نتایج موتور های جستجو بهبود دهد. خدمات سئو پزشکی ما شامل سئو روی صفحه، سئو محلی،  سئو فنی، لینک سازی، تولید محتوا، شناسایی کلمات کلیدی هدفمند، بهینه سازی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل وب سایت و ارائه گزارش های ماهانه و دوره ای است. طبق تجربه و آمار سئوی سایت پزشکی مشتریانی که تا به حال داشتیم، همین حالا کلماتی در حوزه پزشکی وجود دارد که در ماه بیشتر از 10 الی 15 هزار بار جستجو می‌شوند!

به روز رسانی E.A.T گوگل را احتمالا به خاطر دارید، همان که به کلمات تخصص، اعتبار و اعتماد اشاره دارد. البته باید این گزاره را تکمیل کنیم و به E.E.A.T که به چهار واژه تجربه، تخصص، اعتبار و اعتماد اشاره دارد، بپردازیم. این به روز رسانی مدتی بعد از آپدیت الگوریتمی گوگل مدیک ارائه شد و به طور اختصاصی مربوط به کیفیت محتواست. عنوان شما باید به گونه ای باشد که بتواند در توضیحی کاملاً مختصر و کوتاه، اطلاعات کاملی به مخاطب ارائه دهد و در عین حال، جذاب باشد. بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که برای جذاب تر شدن عناوین، می توان از اعداد استفاده کرد یا عنوان را به صورت سوالی ارائه داد. این موضوع تا حد خیلی زیادی به حوزه کاری شما و تخصصی که ارائه می دهید، بستگی دارد.

هرچه قدر سختی کلمه کلیدی رو پایین‌تر انتخاب کنید، راحت‌تر می‌تونید توی اون کلمه کلیدی رتبه به دست بیارید. این طوری می‌تونید پله پله رتبه سایت خودتون رو بالا ببرید تا جایی که در نهایت، بتونید توی کلمات کلیدی اصلی و پررقابت، با برندهای معروف توی سئوی وب سایت های پزشکی رقابت کنید. تولید محتوا و به روز رسانی محتوا یکی از عوامل مهم در بهبود رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو است. ما در مدیکال مارکتینگ نامبروان، محتوای علمی با کیفیتی که به نیازهای اطلاعاتی بیماران به خوبی پاسخ دهد و به بهبود رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو کمک کند، تولید می کنیم. استفاده از «Google برای کسب و کار من» و سایر استراتژی های سئوی سلامت محلی برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد.

گوگل معمولاً سایت‌های جدید را برای موضوعات حساس مثل سلامتی، مالی یا حقوقی به‌سرعت در نتایج برتر نشان نمی‌دهد. پس اگر می‌خواهید در این زمینه‌ها محتوای خوبی تولید کنید، باید صبور باشید و برای دیده‌شدن محتوایتان زمان بگذارید. موضوعات YMYL به دلیل تأثیر مستقیمی که بر تصمیمات و زندگی افراد دارند، نیازمند سطح بالاتری از E.A.T هستند. گوگل با استفاده از این شاخص، تلاش می‌کند تا کاربران به اطلاعات صحیح و قابل اعتمادی دسترسی پیدا کنند. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند. خوشحالیم که بعد از گذشت نه سال، تمامی اتفاقات مثبت مان را با شما شریک باشیم.

همه‌چیز بستگی به وب‌سایت فعلی شما و میزان و حجم استراتژی‌هایی که ما برای شما در نظر داریم دارد. اگر هیچ کدام از موارد بالا برای‌‌تان جهت شروع همکاری قانع‌کننده نبود، می‌توانید به سراغ نمونه کارهای ما در حوزه سلامت بروید. در واقع سایت‌هایی که در زمینه پزشکی تا امروز سئو کرده‌ایم به خوبی می‌تواند ثابت کند چقدر در این زمینه تخصص داریم. در قدم بعدی، با بررسی کلمات مورد نظر شما از نظر تعداد و همینطور میزان رقابتی که در نتایج جستجو روی‌شان وجود دارد، ما هزینه‌ای برای انجام پروژه به شما اعلام می‌کنیم. همانطور که گفته شد در شروع باید بخشی از این هزینه پرداخت شود و مابقی به‌شکل ماهیانه در اختیار ما قرار بگیرد. تا اینجا در مورد تقاوت های اولیه سئو در سایت پزشکی و سایر سایت ها پرداختیم در ادامه به روش هایی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن ها بتوانید در حوزه پزشکی خط یک گوگل را از آن خود کنید.

بسیاری از افراد که به دلیل مشکلی در گوگل جستجو میکنند، معمولا فقط به صفحه اول گوگل توجه میکنند و خیلی کم پیش می آید به صفحات دیگر نیز بروند. سایت هایی که در رتبه و صفحه اول گوگل قرار دارند، معمولا محتوای باکیفیت و خوبی مینویسند و بهترین اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. به همین دلیل توانسته اند اعتماد کاربران را جلب نمایند و در نتایج برتر قرار بگیرند. هزینه استفاده از خدمات مشاوره شرکت‌های متخصص سئو، بسته به تجربه و تخصص شرکت یا مشاور، می‌تواند از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان به ازای هر ساعت متغیر باشد. (تابستان ۱۴۰۳) این خدمات شامل تحلیل وضعیت فعلی سایت، ارائه راهکارهای بهینه‌سازی و پیاده‌سازی استراتژی‌های سئو می‌شود. مشاوران حرفه‌ای می‌توانند با ارائه راهنمایی‌های دقیق و اجرای تکنیک‌های پیشرفته، به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک کنند.

در حال حاضر که بسیاری از افراد برای عوامل مختلف از گوگل و اینترنت استفاده می کنند، ورود به این حوزه می تواند تاثیر بسیار زیادی برای کسب و کار همه افراد و به خصوص پزشکان داشته باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر از ۸۰ درصد افراد زمانی که می خواهند به پزشکی مراجعه کنند، در ابتدا در گوگل سرچ می کنند. در سایت شما باید محتوا های غنی و باکیفیتی بارگذاری شود که این محتوا ها شامل متن و تصویر هایی‌ هستند که کاملا متناسب با کسب و کار پزشکی است. شما در مدیکال مارکتینگ نامبروان یک تیم متخصص سئو پزشکی را در کنار خود خواهید داشت که توسعه، پیاده سازی،  اجرا و برنامه ریزی سئو پزشکی شما را به عبارت دیگر، صفرتا صد فرآیند سئو پزشکی شما را پشتیبانی می کنند. این تیم شامل طراح  و توسعه دهنده وب سایت، برنامه نویس، مدیر محتوا، متخصص سئو و یک مدیر پروژه است که همه با هم کار می کنند تا از موفقیت پروژه سئو پزشکی شما اطمینان حاصل کنند. تیم ما، گزارش های دوره ای و ماهانه را به صورت مستمر برای شما ارسال می کنند تا تجزیه و تحلیل های  پروژه خود را ببینید.

در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که چگونه استفاده از تکنیک‌های سئو پزشکی می‌تواند به شما کمک کند به افرادی که بیشتر به تخصص شما نیاز دارند دسترسی پیدا کنید. این موارد را در وب سایت خود رعایت کنید تا بتوانید سئو وب سایتتان را تضمین کنید. همچنین در صورتی که با سئو آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم صفحه آموزش سئو مقدماتی را مطالعه کنید. در این روش، شما در ازای سئو شدن تعداد مشخصی از صفحات سایت‌تان با کلمات مشخص و در زمان مشخص، یک هزینه تعیین شده را به شرکت سئوکار می‌دهید. اصولا در این روش کارفرما یک پیش‌پرداخت به شرکت می‌دهد و سپس مابقی را در هر ماه پرداخت می‌کند.

چه اطلاعاتی به آنها در این جستجو کمک بیشتری می کند؟ با نوشتن محتوای آموزشی طولانی مدت، گوگل شما را به عنوان یک چهره معتبر در صنعت می شناسد و در نتیجه رتبه شما را افزایش می دهد. صفحات محتوای شما باید پر از اطلاعات با کیفیت بالا باشد که با کلمات کلیدی شما بهینه شده است. تا آنجا که به گوگل مربوط می شود، صفحات وب پزشکی صفحات YMYL هستند. گوگل که به عنوان صفحاتی که می توانند بر سلامت، شادی و ثبات مالی کاربران در آینده تأثیر بگذارند، دسته بندی می شود، صفحات پزشکی را با استانداردهای بالایی نگه می دارد. این روش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از طریق سئو بیماران بیشتری جذب کنید و به رشد و توسعه کسب و کار پزشکی خود بپردازید.

توی این شرایط، پزشک هم سعی می‌کنه کامل‌ترین اطلاعات رو در جواب بیمار بهش بده. این طوری می‌تونید هر سوالی که کاربر براش پیش اومد، کاربر رو مستقیم به محتوایی که جوابش رو بهش میده، منتقل کنید. این طوری می‌تونید سئوی وب سایت های پزشکی رو کامل و اصولی انجام بدید. اگه یه پزشک یا مدیر کلینیک هستید و می‌خواید توی گوگل بهتر دیده بشید، سئو سایت پزشکی همون چیزیه که لازم دارید. با خدمات حرفه‌ای تیم مهام می‌تونید سایتتون رو به صفحه اول گوگل برسونید و بیماران بیشتری جذب کنید.

در دنیای پرشتاب اینترنت، ارائه محتوای دقیق و قابل اعتماد یکی از اهداف اصلی گوگل است. مفهوم YMYL که مخفف “Your Money or Your Life” به معنای “پول یا زندگی شما” است، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاهیم سئو شناخته می‌شود. این مفهوم به طور خاص صفحاتی را که می‌توانند بر سلامت، امنیت یا وضعیت مالی کاربران تأثیر بگذارند، هدف قرار می‌دهد. در ادامه، این موضوع را به‌طور جامع بررسی کرده و مثال‌های کاربردی از نحوه استفاده از YMYL در بهبود رتبه‌بندی سایت ارائه می‌دهیم. از نظر سئوی پزشکی، این به این معنی است که صفحات وب شما باید تلاش کنند تا بالاترین امتیاز E-A-T را داشته باشند. بنابراین، وب سایت و محتوای بازاریابی شما باید نه تنها بر هدف جستجوی ملاقات تمرکز کند، بلکه باید معتبر و قابل اعتماد باشد.

کار این الگوریتم این است که به دنبال بهترین و تخصصی ترین منابع موجود در سطح وب بگردد. پس این یعنی شما باید برای محتوای وب سایتتان وقت بیشتری بگذارید و با نوشتن محتواهای تخصصی، ارزشی را به مخاطب خود منتقل کنید. برای بهبود سئو سایت پزشکی، بهتر است که دانش خود را در حوزه سئو بالا ببرید تا بتوانید به نتیجه ایده آلی برسید. در غیر این صورت نه تنها پیشرفتی نخواهید داشت، بلکه هر روز از رقبای خودتان عقب تر می افتید. ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا می کند و هر روز بیماران و مردم بیشتری وب سایت شما را از موتورهای جستجو پیدا می کنند. پس می توانید با بهبود سئو، هر روز افراد بیشتری را برای دریافت خدمات از خودتان علاقه مند کنید.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/